Винниківська міськрада, з початку року, ввела рубрику он-лайн звернень на офіційному сайті ВМР. За цей час зареєстровано та опрацьовано 38 звернень.
До найпоширеніших тем звернень відносяться: житлово-комунальне господарство, земельні, соціальні питання та інформаційні запити.
“Відповіді на запити надаються відповідно до побажань мешканців, це може бути письмова електронна чи звичайна поштова відповідь, а також з використанням засобів телефонного зв’язку”, – розповів заступник міського голови Винник Богдан Шустер.
Слід мати на увазі, що у письмовому зверненні, у тому числі у електронному, має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові громадянина, адреса, на яку заявник бажає отримати відповідь, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.