м.Винники,вул.Галицька,20

т. (032) 2295431, vynnyky_vykonkom@ukr.net

30.05.2017

Подати показник електролічильника відтепер можна на короткий номер 5068

20170530_154350

ПАТ «Львівобленерго» повідомляє про нову послугу подачі показів лічильників на короткий номер 5068.

 

З травня 2017 року клієнти «Львівобленерго» можуть повідомляти показники електролічильників на короткий номер 5068 з допомогою SMS.

 

Аби подати показник на номер 5068 у SMS-повідомленні потрібно вказати два значення у форматі «Код{пробіл}Показник»:

 

1) код – це десятизначний код абонента (десятизначний можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунктах прийому платежів, в оператора Кол-центру ПрАТ “Львівобленерго” або у відповідному районному відділенні електропостачання);
2) показник – це показник приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.

 

Важливо!
Код і Показник потрібно обов’язково розділити пробілом. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте повідомлення із текстом «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання». Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про це повідомленням: «Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник».

Приклад повідомлення:
3000000218 85
(3000000218 – це десятизначний код, а 85 – показник лічильника).

 

Як подати показник зонного лічильника?
Для споживачів, які мають зонні лічильники, показники слід подавати таким чином:

 

Двозонні лічильники:
У SMS-повідомленні потрібно вказати три значення у форматі
«Код{пробіл}Показник_День{пробіл}Показник_Ніч»:

 

1) код – це десятизначний код абонента;
2) показник_День – це показник денної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення;
3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.

 

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте повідомлення із текстом «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання». Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про це повідомленням: «Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник».

 

Приклад повідомлення для двохзонного приладу обліку:
3000000218 85 55
(3000000218 – це десятизначний код, 85 – показник День, 55 – показник Ніч).

 

Трьохзонні лічильники:
У SMS-повідомленні потрібно вказати чотири значення у форматі
«Код{пробіл}Показник_Півпік{пробіл}Показник_Ніч{пробіл}Показник_Пік»:

 

1)код – це десятизначний код абонента;
2) показник_Півпік – показник півпікової зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення;
3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення;
4) показник_Пік – показник пікової зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.

 

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте повідомлення із текстом «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання». Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про це повідомленням: «Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник».

Приклад повідомлення для тризонного приладу обліку:
3000000218 85 55 15
(3000000218 – це десятизначний код, 85 – показник Півпік, 55 – показник Ніч, 15 – показник Пік).

 

Увага! Стандартна вартість відправки SMS на короткий номер для абонентів ПрАТ «Київстар» становить 1,00 грн; ТОВ «Лайфселл» (lifecell) — 1,00 грн; ПрАТ «МТС Україна» (ТМ «VODAFONE») — 1,00 грн. Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ та збору до пенсійного фонду. Сервіс тільки для повнолітніх абонентів усіх національних GSM операторів України.

 

Нагадуємо, що сьогодні наші клієнти – побутові споживачі, можуть подати показники свого електролічильника й кількома іншими способами:
• в онлайн-сервісі «Персональний кабінет» за адресою: info.loe.lviv.ua
• через Кол-центр 0-800-50-15-68, в тому числі без з’єднання з оператором
• електронною поштою pokaz@loe.lviv.ua
• послуга “Показник з квитанції”
Детальніше про всі доступні способи подання показників електролічильників на веб-сайті ПрАТ «Львівобленерго» за посиланням: http://loe.lviv.ua/ua/pokaznyky

 

Коли подавати показник? 

 

Даними на перше число календарного місяця вважаються показники, подані протягом періоду, який починається за два РОБОЧІ дні до кінця місяця і завершується на третій РОБОЧИЙ день наступного місяця (п.21 Правил користування електричною енергією для населення, затверджених НКРЕКП).

 

Отже період, в якому необхідно подавати показники, складає як мінімум п’ять днів. А, якщо останні і перші числа місяця припадають на вихідні дні, то період, в якому можна подавати показники, збільшиться.

 

Для прикладу, подати показник за спожиту електроенергію в травні Ви можете:
30, 31 травня;
1, 2, 3, 4, 5, 6 червня.

 

Аналогічні дні подачі показників визначаються кожного місяця.

 

За інформацією прес-служби ПрАТ «Львівобленерго».

Share on Facebook3Share on Google+0Tweet about this on Twitter

Календар подій

Листопад

20.2017


AEC v1.0.4

- Засідання міської ради

- Засідання виконкому

- Інші події


Стратегія міста

Інвестору